Polityka, Gospodarka, Kultura, Nauka, Życie...

środa, 21 lipca 2010

Witajcie!

Witajcie na moim blogu!


Nigdy nie byłem dobry w mówieniu o sobie, więc na razie ograniczę tę część do minimum. Z resztą kogo to tak naprawdę obchodzi?
Jeżeli ludziom spodoba się to CO piszę, to kiedyś zdradzę Wam więcej o tym KTO dokładnie to robi. Na razie musi Wam starczyć to, że mam 23 lata i jako dzienny student mam sporo wolnego czasu, którego część chcę poświęcić na dzielenie się z Wami moimi przemyśleniami. 


Swoją aktywność w internecie zacząłem od udzielania się w ramach serwisu Wykop.pl Najpierw ograniczałem się do sporadycznych komentarzy, które to z czasem przerodziły się w regularne pojedynki słowne z innymi użytkownikami tamtego serwisu. Niestety jak to bywa ze wszystkim w internecie, również Wykop stał się ofiarą swojej popularności i dzięki usilnym staraniom niektórych użytkowników merytoryczna wymiana argumentów z czasem zamieniła się w obrzucanie inwektywami. Właśnie to chyba było czynnikiem, który najskuteczniej skłonił mnie ku blogowaniu. Na Wykopie spotykałem się regularnie z pozytywnymi opiniami na temat tego co mówię i w jaki sposób to robię, więc mam nadzieję, że ten blog nie umrze po kilku tygodniach, czy miesiącach z powodu braku zainteresowania. 


Tematyka


Nie mam zbyt dużego doświadczenia w pisaniu jakichś długich rozprawek nad ludzką egzystencją, sensem życia, czy wyższością Bożego Narodzenia nad Wielkanocą i przynajmniej z początku takich dłuższych prac nie powinniście się spodziewać. Moją mocną stroną jest natomiast komentowanie tego co dzieje się wokół mnie i choć wiem, że to żaden odkrywczy temat to liczę na to, że ktoś z czytających te moje przemyślenia będzie zadowolony i postanowi regularnie sprawdzać moje opinie. 


Najchętniej poruszanym przeze mnie tematem jest chyba kwestia religii. Sam od dłuższego czasu praktykuję buddyzm i szanuję potrzebę drugiego człowieka do posiadania swojej sfery duchowej. Moja tolerancja jednak kończy się, gdy ktoś zasady wynikające ze swojej religii próbuje narzucić innym i nie mam problemu z wypowiedzeniem w razie potrzeby kilku gorzkich słów na temat chrześcijaństwa, czy islamu. Nie musicie się jednak za bardzo martwić. Nie trafiliście przypadkiem na kolejny blog kolejnego rozwścieczonego ateisty, który nie ma nic lepszego do roboty jak tylko udowadniać całemu światu, że jakiegoś boga nie ma. Najczęściej moje wpisy będą odnosić się po prostu do tematów związanych z polityką, gospodarką, lub obyczajowością, które w danym czasie będą popularne, a przede wszystkim wydadzą mi się ciekawe (w końcu to mój Przegląd Autorski, więc czym jak nie swoim zainteresowaniem miałbym się kierować?). 


Domyślam się, że brakuje Wam już pewnie jakichś konkretów, więc przejdę do rzeczy. Prezentuję poglądy liberalne zarówno w sprawach gospodarczych jak i obyczajowych dlatego w sprawach gospodarczych bliżej mi do takich ludzi jak Korwin-Mikke, ale w tych światopoglądowych jestem typowym ,,lewakiem" wierzącym w prawa mniejszości i konieczność zabezpieczenia praw człowieka. 




Jeszcze dzisiaj powinien pojawić się mój pierwszy wpis, którym nie chciałem ruszać od razu żadnych krzyży, katastrof lotniczych, ani marszów równości. Do tego przejdę jutro. Bloga piszę przede wszystkim dla zaspokojenia jakiejś swojej potrzeby ,,wygadania się," ale żeby to miało sens, to muszę widzieć, że ludziom podoba się to co robię. 


Nie wahajcie się nawet i zostawiajcie komentarze. Bloga prowadzę po raz pierwszy, więc jestem jak najbardziej otwarty na wszelkie Wasze sugestie. Nie martwcie się też o techniczną jakoś strony. Będę starał się możliwie szybko jakoś porządnie skonfigurować sobie wygląd tego bloga, a jak w tym temacie macie jakieś intencje to też nie przejmujcie się i piszcie!


Mam nadzieję, że choć trochę zainteresowałem Was tym co na moim blogu będzie się pojawiać i jeszcze tutaj wrócicie.


Pozdrawiam,
Ryu

4 komentarze:

  1. Miej się na baczności i wystrzegaj się błędów. Wielkie oko patrzy...
    ~
    kic

    OdpowiedzUsuń
  2. @kic: Taki nadzór to tylko świetna motywacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. smutne wypociny zakompleksionego studenta szukajcego rozglosu ktorego nie dostal w swojej mlodziezowce politycznej

    OdpowiedzUsuń
  4. @UP
    Żałosne pretensję zgnębionego trolla przepełnione zazdrością, że ktoś inny nie boi przedstawiać swoich poglądów w obliczu internetowego rynsztoku jaki został sprezentowany powyżej.

    OdpowiedzUsuń